שולחן מנהל

שולחן מנהלים | לא סתם רהיט

שולחן מנהלים, כמו כסא מנהלים הוא סמל סטאטוס. אין ספק כי כאשר אנחנו נכנסים למשרד המנהל ורואים אותו יושב מאחורי שולחן המנהלים (שהם בדרך כלל גדולים ורחבים) רק מהמראה הזה תהיה לנו יראת כבוד אליו, שכן ברור לנו מי המנהל פה וברור לנו שיש לשמור על קוד התנהגות ברור.
כיום אין מנהל שלא דורש שיהיה לו שולחן מנהלים איכותי, שכן בדרך כלל המנהל הוא הפנים של החברה. אם יבואו לקוחות מחוץ לחברה וייפגשו את המנהל, סביר להניח יקבלו רושם חיובי מאוד כאשר יראו את משרד המנהל מרוהט היטב וברהיטים יוקרתיים המקרינים על רצינות.

אז איך כדאי לבחור שולחן מנהלים?
נתחיל מכך שיש שלושה מדדים עיקריים על פיהם כדי לבחור שולחן מנהלים. ראשית, זוהי הנוחות של השולחן. המנהל עובד בסביבתו לא מעט שעות בהם הוא עובר על דיווחים של עובדי החברה, מתעדכן בביצועים שלהם וכן גם לרוב מנהל דיונים ופגישות. לכן הנוחות פה היא חשובה מאוד.
המדד השני באמצעותו בוחרים את השולחן זוהי האיכות ממנו הוא עשוי. כיום יש שולחנות שעשויים לדוגמא רק מעץ מלא וטוב, או מברזל בשילוב של זכוכית. חשוב כי השולחן יחזיק מעמד זמן רב וכמובן שייראה טוב ונעים לעין. כפי שציינו השולחן הוא סמל סטאטוס, ויכול להקרין הרבה על יכולות החברה לדוגמא.
המדד האחרון שמתקשר לאיכות השולחן הוא כמובן המחיר. לא כדאי לחסוך בכסף על שולחן מנהלים איכותי, אתם לא רוצים להראות כחברה שלא משקיעה בעובדים שלה ובפרט במנהלים שלה. לפעמים רק על זה לקוחות יכולים להיות מורתעים מלעשות עסקים עם החברה, שכן מי שלא משקיע בעצמו לא ישקיע באחרים.

איפה כדאי לקנות שולחן מנהלים?

כיום תוכלו למצוא בשוק לא מעט חברות המציעות למכירה שולחנות מנהלים. כמובן שברשתות גדולות ובחנויות רהיטים תוכלו למצוא מגוון דגמים של שולחנות מנהלים. בדרך כלל החברות הללו מנסים למכור את אותו השולחן בכמויות גדולות לאותה החברה, שכן מדובר בשוק רווחי מאוד יחסית עבור החברות המייצרות והרשתות.
אם אתם רוצים להיות מיוחדים, כמובן שתוכלו לפנות לנגר שייצור עבורכם את השולחן על פי הזמנה. לרוב יהיה מדובר בשולחן הרבה יותר רגיל משולחן מנהלים שנמצא “על המדף” אולם אן ספק כי התאמה אישית של שולחן עשויה לשרת אתכם יותר טוב ואולי אף תגרום לכם לעבוד יותר טוב והשולחן יסייע בניהול השוטף.
כמובן שההחלטה היכן לקנות את השולחן מנהלים היא מאוד אישית. רצוי מאוד טרם הקנייה להתייעץ עם מעצב פנים שאולי יוכל לסייע לכם בבחירת השולחן שהכי יתאים לכם ולמראה המשרד. כמו כן השולחן עצמו צריך להתאים לאופי המנהל והכי חשוב לתדמית שהחברה מנסה ליצור, כך שבהחלט חשוב להשקיע בכך מחשבה.